SCENARIUSZE

Interesuje mnie szczególnie kino oryginalne, autorskie, z wyrazistymi bohaterami i ciekawą, uzasadnioną konstrukcją fabularną. Moim zdaniem podstawą filmu jest dobrze opowiedziana historia, wiarygodni, wielowymiarowi bohaterowie, ciekawe struktury narracji, pomysły dalekie od sztampowych. Najbardziej spełniam się w pisaniu scen dialogowych. Lubię dawać ujście mojemu sarkastycznemu poczuciu humoru, choć potrafię nad nim zapanować. Pisałam na potrzeby filmu animowanego, nie jest mi obce pisanie do programu rozrywkowego. Nie boję się tematów kontrowersyjnych i postaci wzbudzających skrajne emocje. Interesują mnie przede wszystkim komediodramaty i hybrydy gatunkowe.

Scenariusze zrealizowane, trakcie realizacji
lub z kupionymi prawami do realizacji

 

Mazurskie bobry (development, 2018)
Logline: Trzydziestoletnia fotograf, wbrew swojej matce, postanawia poznać biologicznego ojca
w dzień jego pogrzebu.

Ostatni pokój (produkcja: PWSFTviT, 2016)
Logline: 
Rozwodzące się małżeństwo oprowadza po sprzedawanym mieszkaniu kobietę, z którą rozmowa przybiera niespotykany obrót.

Dalej (produkcja: PWSFTviT, 2014)
Logline: Rodzeństwo konfrontuje się z przeszłością przez przyjazd do miasteczka, w którym kiedyś mieszkało. 

Neony (produkcja: PWSFTviT, 2013)
Logline: Neony wielkiego miasta są świadkami trzech historii – telefonicznej wróżki, wrażliwej snajper i starszego mężczyzny.
 

Skecze Saturday Night Live (ROCHSTAR S.A., 2017)

,,Kalendarz adwentowy”
Logline:
Mama daje Synowi kalendarz adwentowy, który ma który ma być pomocą wychowawczą,
a drastycznie zmienia ich życie i relacje.

⚫ ,,Last Minute”
Logline: 
Małżeństwo w biurze podróży należącym do Władimira Putina
zastanawia się nad kierunkiem wyjazdu.